PurchaseMod v1.4.1
////////////////////////////////////////////
//AMXMOD[X] //
//Purchase Mod v1.4.1 //
//By: Dizzy //
//(©)All rights reserved //
// //
//Cvars: //
// amx_pmod (0|1) (off|on)//
// -Plugin off/on //
// amx_pmod_multi (0|1) (off|on)//
// -Multi abilities off/on //
// amx_pmod_menu (0|1) (off|on)//
// -Menu stays open //
// amx_pmod_rounds (1 DEFAULT)//
// -How many rounds Ability lasts //
// amx_pmod_dropallow (0|1) (off|on)//
// -Allow players to drop ability //
// amx_pmod_droprate (25 %DEFAULT)//
// -Droprate in % //
// //
// (Disable Individual Abilities) //
// amx_pmod_gravity (0|1) (off|on)//
// amx_pmod_speed (0|1) (off|on)//
// amx_pmod_stealth (0|1) (off|on)//
// amx_pmod_laser (0|1) (off|on)//
// amx_pmod_glasses (0|1) (off|on)//
// amx_pmod_multijump (0|1) (off|on)//
// amx_pmod_bunnyhop (0|1) (off|on)//
// amx_pmod_health (0|1) (off|on)//
// amx_pmod_parachute (0|1) (off|on)//
// //
// (Individual Ability Cost) //
// amx_pmod_gravityCost (3500 DEFAULT)//
// amx_pmod_speed (4000 DEFAULT)//
// amx_pmod_stealth (5000 DEFAULT)//
// amx_pmod_laser (2000 DEFAULT)//
// amx_pmod_glasses (5000 DEFAULT)//
// amx_pmod_multijump (3000 DEFAULT)//
// amx_pmod_bunnyhop (6000 DEFAULT)//
// amx_pmod_health (5000 DEFAULT)//
// amx_pmod_parachute (4000 DEFAULT)//
// //
// (Value Settings) //
// amx_pmod_playerspeed (320 DEFAULT)//
// amx_pmod_playergravity (200 DEFAULT)//
// amx_pmod_playerhealth (200 DEFAULT)//
// amx_pmod_playerarmor (200 DEFAULT)//
// -How much given back (in cash) //
// //
// (Parachute Options) //
// amx_pmod_parafallSpeed (100 DEFAULT)//
// amx_pmod_paraDetach (1 DEFAULT)//
// //
// (Multi Jump Number - How many jumps) //
// amx_pmod_multijumpnumber(3 DEFAULT)//
// //
//Client Commands: //
// pmodmenu //
// //
//Code Credits: //
// Multi-Jump(twistedeuphoria) //
// Anti-Flash Glasses(AssKicR) //
// BunnyHop(CheesyPeteza) //
// Parachute(KRoTaL/JTP10181) //
// //
// Big thanks to JPe for help with: one, //
//getting me off my ass to make another //
//release for this thing, two, menus with //
//dimming values, etc, three, ideas for //
//individual ability disabling, making //
//abilities last for a specificed round //
//value, and the menu stay open idea. //
//(helps for when multi abilities is //
//enabled) //
////////////////////////////////////////////
Post a Comment